søndag 27. april 2008

To gode venner!


Lørdag lånte jeg Jone med for å besøke Elias, det ble en kjempe kjekt ettermiddag når det to gode vennene lekte sammen. Når jeg var i Stavanger sist helg kjøpte jeg lerret og maling, det kom til god nytte.

Jone maler kunst.
Elias føller nøye med nåt tante Lise maler.
"Appelsin"
Jonse bilde til venstre, Elias bilde til høyre.
De er veldig flinke!

Ut på tur, aldri sur! Vi var å lekte i hytta vi lagde i barnehagen. Carina og Nora Elise var også med.

Her jobber det. "Kan vi fikse det? Klart vi kan"

Vi var også på kaien å kikket på fiskene i akvariet.

Elias, Jone og torsken.


På vei hjem måtte Elias ta seg en pause.

"Er det noe vann i denne vannslangen?"

Elias låner Madel sin tutt.

Gullungene til tante

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann:)
Du e flinke t å legga ut ting på bloggen din..kjekt å sjå:D
Fortsett me d!!
Klem fra Marianne, ska hilsa i fra Ole

Tabtim sa...

hei gojenta ; )

koselig med en prat på msn, men gleder meg masse til å skravle "live" til sommeren..
du er flink til å leke med barna ser jeg, det visste jeg jo og..tipper de storkoser seg i ditt blide selskap..
heldige de som er tantabarna dine.
klemmer tabtim ; )