torsdag 1. januar 2009

Thaimat og julepynt!

Jeg kan ikke fatte at vi allerede har være her en uke, tiden går utrolig fort. Men sånn pleier det å være når man har det gøy!  
Vi bor hos Anne, Be, Chalom og Thanan. Her har vi det helt topp! Guttene er så skjønne, og Chalom kan allerede navnene våre! Han er flink å snakke, men det er ikke like lett å forstå når han snakker både thai og norsk i en setning. Jeg tror jeg må lære meg litt thai.

Den første dagen vi var her tok vi taxi ned til "Hjørna". Gateresturanten som ble flittig brukt av BK og Linn når de var her i fjor, og det kan jeg forstå. Deilig mat kan du si, men jeg blir nødt til å lære meg å spise sterkere mat. Nytter ikke å være pysete i matveien når man bor i Thailand.

Tre gode retter jeg ikke kan navnet på, hehehhe...

Sånn ser det ut utenfor de fleste kjøpesentrene i Thailand. 

Ingen kommentarer: