torsdag 16. juli 2009

Hverdagsliv!

Når jeg ikke jobber nyter jeg tiden så godt jeg kan!
De to første ukene jeg var hjemme var det helt fantastisk vær!

En liten jente som nesten er smilende og glad hele tiden!
Her vil hun se film på Elias sin "data".

En dag tok jeg med Madel på fyret. Ikke den mest praktiske plassen å ta med en liten unge til, men hun satt mye i ro. Ble litt vanskelig å gå for henne stakkar.

Elsk!

Randi, Marita og Madel!


Her er Madel på tur med Mini Madel.
Narak begge to!!

Her er huset til Eva og Kjell Arne. Det er ferdig på utsiden, men inne 
gjenstår det enda en del arbeid.

Madel vil også hjelpe til!

Kjøple kjole å fikk sydd på Madels navn når jeg var i Thailand.

Ganske søt!

1 kommentar:

Tabtim sa...

sawadee kha lamjay ; )

sååå skjønne de to madelene var sammen,fantastisk bilde !! de matchet hverandre..

og kjolen passet jo perfect, godt jobba tante.

snakkes, klem fra tabtim ; )
ps: takk for koslig besøk !!