torsdag 10. februar 2011

En gledens dag!

Då va badne på plass!

Onsdag var en gledens dag for oss her i Thailand. Da kom nemlig vår kjære Marita på besøk!

Marita var med meg på ettermiddagsaktivitetene.
Her fekk hun seg to goe venner!

Jeg elsker og være sammen med Randi og Marita!
Når vi tre er samlet er det aldri ett kjedelig øyeblikk.
Jeg er utrolig heldig som får være i herlige Thailand med to av mine beste venner!

Marita skal være her i 16 dager, og på lørdag/søndag reiser vi til Koh Tao hvor vi skal slappe av på stranden og bare nyte livet! Og siden Koh Tao er et dykkeparadis, skal Marita få nok av muligheter til utforske livet under vann.

Ett stykke jenta som e påvirka av jetlag....

Randi sove ekstra godt om nåtte nå så hu har Marita right by her side!

Valentines Day e stort her i Thailand, å me konne selvfølgelig ikkje dy ås.....


Gldere meg til 16 kjekke, fine, morsomme og opplevelsesrike
dager sammen med to fantastiske jenter!


Ingen kommentarer: