torsdag 8. desember 2011

På tur til Våle

Første helgen i desember var jeg en tur på østlandet på besøk hos Tabtim. 
Hadde ikke sett henne siden vi var i Thailand i april, 
så det var godt å se henne igjen!

Nå har hun endelig fått seg egen bil, ikke lenger scooter i 15 kuldegrader.


Siste jeg besøkte Tabtim bodde/sov hun i en liten lekehytte i hagen til foreldrene. Nå har hun fått seg en liten, men kjempe koseligt leilighet. Mange minner fra thailand på veggene! 

Siden jeg for tiden holder på å ta billappen, fikk jeg tid til å øvelseskjøre litt både i by å på landevei!


 
Ut på tur, aldri sur!

Første dagen var vi på tur i"skauen". En kald, men forfriskende tur!



Tabtim foran leiligheten.

Jeg hadde en fin langweekend med god mat, fine gåturer, gudstjeneste, julemarked, fine samtaler og mye mer. Håper det ikke blir for lenge til neste gang! 





Ingen kommentarer: