onsdag 27. mai 2009

Besøk fra heimen!!

For snart 4 uker siden fikk jeg besøk fra Røvær. Helge og Gisle 
hadde bestemt seg for å ta en 3 ukers ferie til Thailand, 
noe jeg er veldig glad for!
Jeg hadde noen fantastiske uker sammen med dem.

Allerede dagen etter de kom satt vi oss på bussen med ett mål: 
Strand og sol!!

Meg og Helge på busstasjonen. 

Etter jeg kom til Thailand har det gått mest i thaimat fra gata. 
Ikke akkurat hygenisk, men ingen av oss tre jentene har 
blitt syke av maten. Å det smaker jo utrolig godt.
De første dagene gutta var her ville de aldri 
smake på maten jeg kjøpte på gata,de var ikke svultne sa de. 
Men etterpå fant jeg jo ut at det var på grunn av hvor jeg kjøpte maten.
Men det gikk ikke lang tid før de begynnte å spise det meste!!

Gutta klare for 10 timers busstur. Heldigvis nattbuss, 
så da ble det litt søvn!

Ingen kommentarer: