søndag 3. mai 2009

Railayn, Kho Lanta & Kho Phi Phi

Sist onsdag var jeg, Bk og Tabtim med Budis og soennen hans Mo paa tur til soer Thailand. Foerste stopp var Railay Beach ikke saa langt fra Krabi by. Her hadde vi det veldig fint, og det er et paradis for klatrere. Budis, Tabtim og Mo brukte en halv dag i klatreveggen!! Jeg var for redd til aa proeve selv, men de hadde storkost seg!!
Bilder fra Railay kommer senere.

Neste stopp var Kho Lanta. Her fikk vi leid en bungalow rett ved stranda!! Veldig fin plass og nesten ingen andre mennesker paa stranda.

Det oeverste bilde viser bungaloven vi bodde i, midten av bilde.

Et stykke borte paa stranda fant Budis en hule med vann i, nesten som aa sitte i en badestamp. Her nyter Tabtim og meg solnedgangen!

Rett etter sunamien var Bk og noen venner paa tur til Thailand. Den gang var hun pa Phi phi og ville naa tilbake aa se. Jeg ble med henne over for jeg skulle uansett videre til Phuket for aa ta fly til Bkk for aa hente Helge og Gisle. Jeg og Bk fikk tre herlige dager paa Phi phi!!!


Slik saa hutta vi bodde i ut!

Ganske saa fine rom!

Utsikten fra terassen...

Her er lit av piren og havna paa oeya.

Etter en helg i Bkk er jeg naa tilbake paa Phi phi med Helge og Gisle. De liker det de til naa har opplevd. De kom til Bkk paa loerdag, da tok jeg dem med paa Jatujak weekwndmarked. Der fikk vi sett litt paa alt som er aa se der, og de fikk truffet en del av kunstnerene.

Soendag var det shopping av badeshortser og solbriller, saa tok vi nattbuss 12 timer og baat 2 foer vi annkom oeya idag tidlig.

Har faatt hotell for fire netter, saa faar vi se hvor vi havner etter det....

Er hvertfall kjempe fornoeyd med aa ha besoek!!!

Ingen kommentarer: