søndag 12. desember 2010

Bryllup 11.12.10

Tiden går så utrolig fort, og jeg har nesten vært i Thailand 1 mnd.
På den mnd har jeg besøkt Anne og prinsene, hatt noen herlige feriedager med Bk og Tabtim, feiret Loy Kratong med venner fra Bkk,
vært på Saxophone å sett T-bone,
vært 10 dager i Khun Yuam + mye mye mer!
(kommer kanskje noen blogginnlegg om dette etter hvert!)

Men en av de kjekkeste tingene jeg har vært med på var bryllup!
Lørdag 11.12.10 var dagen da tante Ingunn og Harald giftet seg.
I over 2 mnd hadde jeg holdt på den hemmeligheten,
så var gøy når dagen endelig kom!

Det var en fin og intim vielse som fant sted i sjømannskirken i Pattaya.
Etter vielsen var det kake og champange i hagen,
før vi var en liten tur på stranden for å ta bilder.

Tabtim og jeg var invitert med på bryllupsmiddagen den kvelden.
Vi spiste på Bruno`s, en av Pattayas beste restauranter!
Utrolig god mat og bra service.

Jeg er utrolig glad for at jeg fikk være med på den store dagen deres!
Er utrolig glad i dere og ønsker dere til lykke med fremtiden.


Ingen kommentarer: