fredag 31. desember 2010

Julaften

Julefrokosten!

I år feiret jeg min første jul uten familien. Min første jul i ett annet land. Det var en veldig fin dag, men jeg fikk ikke helt den julefølelsen som man får hjemme. Kanskje ikke så rart når det var steikende sol og 30 + grader!! Vi var på skandinavisk julegudstjeneste i Christ Church. Svensk prest og julesanger på norsk, dansk og svensk!

Etter gudstjenesten ble vi med Anne, Chalom og Thanan hjem. Der satte vi aircon på full guffe (for å få det kaldest mulig), og så Tre nøtter til Askepott mens vi koste oss med mandariner og norsk julesjokolade!

Etter en fin dag og kvled hos Anne og gutta tok Randi og jeg turen til Ad.Makers for å høre på bandet BigBoy Band! Selv om ikke engelskuttalen er helt rett i enkelte av sangene, er de helt rå!!

En fin, men annerledes julefeiring!

Utenfor kirken hadde de figurene fra juleevangeliet!

Skandinavisk Julgudstjänst
Christ church, Bangkok

Juletreet hjemme hos familien Storstein Haug Chuwanon!

Julemiddagen!

Thanan

Chalom

Ingen kommentarer: