tirsdag 7. april 2009

Hellikoptertur

Når Faa lang fon har vært oppe i fjellet denne gangen har de hatt med seg to politifolk for å bestytte oss mot uventede farer eller løver.
En helg vi skulle til Pai på reggaefestival ble vi invitert til å overnatte på 
politicampen i Mae Hong Son. Her er jeg og Bk sammen med poltitskjefen Bongran.
Han er venn med en hotellkokk, så de hadde stelt i stand ett skikkelig festmåltid!

Bongran drive litt med yoga, så her viser han noen kunster!

Tabtim ville også prøve. Veldig flink!

Neste dag fikk vi bli med på hellikoptertur til en base de har ved grensen til Burma.


Jeg følte meg ikke helt sikker, for det var et ganske gammelt hellikopter.
Men hadde ikke sagt nei takk til en tur til!

Nice utsikt!

En liten landsby.

Her er en kar som ikke er redd. sittermed døren oppe, off.


Jeg kan ikke si at jeg er noe fan av våpen, men et par bilder med posing ble det.

Trierbanden.

Se de sterke jentene fra Norge!

Ingen kommentarer: