tirsdag 14. april 2009

Påskeboks og Thatree exhibition

Etter å ha vært syk med halsbetennelse i nesten to uker fant jeg på langfredag 
ut at jeg skulle lage påskeboks til mine to samboere. 
Det måtte bli påskeboks, for jeg fant aldri noe påskeegg.
Tabtim og BK har vært goe å ha i denne perioden, og de ble veldig glade for påskeboksen! 


Det meste er thaisnop, men hadde fått melkesjokolade og marsipanegg av mor i posten, så da ble det litt mer norsk!! Jeg hadde selvfølgelig lagd en boks til meg selv også, hehehe...


Thatree, en av kunstnerene på Jatujak hadde fredag kveld åpning av sin aller første singelutstilling. Vi var selfølgelig til stede!!

Robert, som jobbet som ettåring i Bangkok sammen med Tabtim i fjor var på ferie i Thailand sammen med kameraten sin Fredrik. De fikk akkurat tid til å komme innom utstillingen å hilse på oss før de skulle ta flyet til Norge.

Utstillingen til Thatree heter Bare Thatree (Naken Thatree), 
og det stemmer kan du si.
Han er vel nesten naken på alle bildene, så han har ingenting å skjule lenger.....


Tabtim prøver å se bildene fra en annen vinkel.

Hmm..........

Thatree er flink til å male, men tror ikke jeg ville hatt noen av disse bildene på veggen hjemme.

Thatree er en person som ikke smiler så altfor mye, så hver gang jeg treffer han har jeg som mål å få han til å smile litt. Klarer det hver gang!!!

Jim noisi!!


Ingen kommentarer: