tirsdag 15. desember 2009

Bangkokblanding


På disse 4 ukene besøkte vi veldig mange forskjellige plasser
i Thailand, men det var i BKK vi tilbrakte mest tid.
Her kommer litt bilder fra byen jeg har blitt så glad i!

En av dagene tok vi Anne og gutta med i Safari World.
Det var mye gøy å se på, og jeg tror de syntes det
var kjekt å klappe en ekte tiger!


Elefantshow!

Vi fikk bli med Budis til en venn for å feire bursdagen hans.
Dette foregikk i en leilighet med stor terasse med utsikt over byen.

Champangekos!

Home of Praies

Utrolig kjekt å treffe igjen alle barna.

Marita og en ny kompis!

Ett stykke narak søskenflokk1

Bursdagsfeiringen til Pui!



Fiskespa. Dette er veldig populært i asia, ikke noe for meg.
Men Marita var tøff. Hadde føttene nede i 10 minutter.

I Love Swensen is!!

Bayiokeutsikt


Middag på Hjørna!
Aroy!!

To gode venner!

Tusen takk Tabtim og Marita! Jeg hadde det utrolig gøy på tur mde dere!

Lurer på når jeg treffer alle disse kjekke folka igjen?


Ingen kommentarer: