tirsdag 15. desember 2009

Sawadee Ka!

For ikke lenge siden tilbrakte jeg 4 uker på ferie i Thailand. Det var helt fantastisk å komme tilbake! Jeg reiste ned sammen med Tabtim.
5 dager etter oss kom også Marita ned.

Den første helgen vi var der reiste vi til Mukdahan.
Jeg har vært i byen før,men da lå jeg for det meste syk på hotellrommet.
Denne gangen fikk jeg sett litt mer!
Søndagen var vi i gudstjeneste i kirken der de norske misjonærene går.

Tabtim, Astrid, Adelin, meg og Ida Marie.

Vi fikk bo hos familien Mydland som jobber som misjonærer for NMS.
Tabtim ble kjent med dem når hun var i Thailand som ettåring.
Her er vi på cafe Good Mook, kjempe koselig plass!

En morgen var vi på morgenmarkede, ikke akkurat som i ferskvaredisken på ICA.



Her er vi på resturant sammen med Tik og mannen hennes.
Tik har vært språklæreren til Tabtim.


Tusen takk for gjestfriheten! Var utrolig godt å sove i ein godt seng,
spise hjemmelaget brød til frokost og ha en moped til å farte rundt på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei hei:)

GAL jillt m nye bilde, fytti æg savna ner der alså!

Me snakkes:)